Nyår ;)

Fy fan vad nice, äntligen är det ett nytt år. Ni fattar inte vad 2009 har varit för jävla skit år! Jag tycker verkligen inte om de. Fast jag har fått nya vänner och kommit närmre vissa.
Fast allting dåligt har hänt. Jag har **** och jag har splittras från mina närmaste kompisar, jag har gått ner och gått upp i vikt.. , jag har gjort slut med en kille och blivit olyckligt kär.. Åh, jag orkar inte rabbla upp allting. Men det har varit hemskt. Men jag ska inte klaga så mycket! För det har också varit bra. Men en grej till, jag kommer ha världens tråkigaste nyår! Vi har alltid haft as kul, men i år är alla kompisar bortresta och min syrra ska inte vara hemma. Min brorsa ska komma med hans flickvän. Hur kul ska de bli? haha. Jag får längta tills klockan blir tolv bara så jag får ha lite kul.

Jaja, nu ska jag bli lite glad! Jag ska sminka mig och göra jig *fin* sebn ska jag ... försöka ha kul :).
Puss!

P.s; Avatar var en av dom bästa filmerna jag sätt! Rekomenderas av mig, lugnt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

LINN! :O tkr du om sebbe i din klass ? :O du har typ varit tsm me hnm ? :O:O har du de ? :D

2010-01-31 @ 19:42:54
Postat av: Linn

NEJ :P hahah. Det gick typ ett rykte om i min klass att han gillade mig. Men nej nej nej, det har vi inte :P vem är du?? :) <3

2010-01-31 @ 20:00:51
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0