dresscode


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Kanske låter lite konstigt. Men jag skulle vilja lära känna dig och skulle du vilja vara med mig nån gång :)

Åka och shopa, gå på bio eller bara fika :)

Skulle vara kul för du ser hemskt snäll ut :)



Kramiz Cajsa

2009-12-30 @ 18:26:39
URL: http://minicajsa.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag har aldrig sagt det :)

Isåfall är det nån som går och ljuger.

Jag har bara gått och tyckt att du sett jätte snäll ut. Man eller jag kan inte gå coh säga att du är en bitch om jag inte känner dig. Och det gör jag ju knappt. Men det skulle vara kul. Typ att du tog med hon som du brukar vara med i din klass och jag typ Alicia hon med långt hår som jag brukar vara med och så går vi och tar en fika och går på bio och sen typ shopar. Skulle vara jättekul.

Eller att du typ tar med fanny och jag nån :)



Nån gång under jullovet skulle vara kul :) <333



Kramiz Cajsa

2009-12-30 @ 21:20:27
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0